Generelle oplysninger

Nordicflame administreret af Moster D v/Dorthe Emilie Jensen

Industrivej Syd 9B
7400 Herning.

Danmark

E-mail: info@nordicflame.dk

CVR-nummer: 30148940

OBS! Fortrydelse og reklamationer sendes til.

Industrivej Syd 9B, 7400 Herning

Betaling

Vi modtager følgende betalingsmidler: Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB, MobilePay.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Private betalingskort, de er udstedet i EU, opkræves ikke kortgebyr.

Fragt Danmark  (Leverings 1-2 dage)

GLS, valgfrit afhentningssted: 39 kr. (gratis ved køb fra 599 kr.)

Fragt Tyskland ( Leverings 1-3 dage)

GLS Private pakkeshop – 5,95 EUR

GLS Private delevery – 8,95 EUR

Fragt  Sverige (Levering 1-3 dage)

GLS pakkeshop – 50 DKK
(gratis ved køb fra 899 kr.)

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@nordicflame.dk eller benytte vores returportal hvor du kan bestille et retur label du kan også benytte fortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

VI MODTAGER KUN VARER SENDT DIREKTE

NordicFlame.dk

Industrivej Syd 9B, 7400 Herning

Danmark

Du kan bestille et returlabel gennem os. 

>>KØB RETURLABEL<<

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Vedlæg eventuelt en kopi af din ordre i returkassen
 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Returnering

Du vil altid modtage en påmindelse fra pakkeshoppen, hvis du ikke afhenter din forsendelse. Bliver pakken ikke afhentet rettidigt (11 dage), bliver den returneret til Nordicflame.dk Fragtomkostninger forbundet hermed vil ikke blive refunderet.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til

Nordicflame.dk

Industrivej Syd 9B, 7400 Herning

Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen!

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til

Nordicflame.dk

Industrivej Syd 9B, 7400 Herning

Danmark

 Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en endten ordre kopi eller fortrydelesformular, gerne detaljeret beskrivelse af problemet.  

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

(Shipmondo / GLS) 

Personoplysningerne registreres hos Nordicflame.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på nordicflame.dk er Moster D v/Dorthe Emilie Jensen

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@nordicflame.dk 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@nordicflame.dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Sørg for at ovenstående indsættes efter URL til Nævnenes Hus og inden oplysninger om EU's klageportal: https://www.screencast.com/t/h3e6tYSiQ

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

 

Standardfortrydelsesformular 

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) 

Sendes til: 

Nordicflame
Industrivej Syd 9B
7400 Herning 

Tlf. 61338048 
E-mail: Info@nordicflame.dk 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: 

__________________________________________________________________________________ 

Bestillings dato: _______________________________   

Ordrenummer ____________________________________________ 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________ 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________ 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________ 

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 06-01-2023