Ofte stillede spørgsmål
Betaling
Hvilke betalingsmuligheder har jeg hos NordicFlame?
Visa Dankort, Visa/VPay/Visa Electron, Mastercard/Maestro, MobilePay, Anyday – Delbetaling, Paypal, EAN Betaling – Kontakt os for brug af dette på mailinfo@nordicflame.dkeller på tlf.61338048
Levering
Hvordan tracker jeg min ordre?
Du vil modtage track & trace info på din mail og sms, så snart ordren afsendes.
Kan jeg ændre mine adresseoplysninger?
Ja, vi kan sagtens ændre din adresseoplysninger, mail, telefonnummer mm. Det kommer dog an på, hvor langt din ordre er i processen.
Tag kontakt tilinfo@nordicflame.dkeller på tlf.61338048. Så gør vi vores bedste for at imødekomme dine ændringer.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Når du har lagt en ordre på Nordicflame, modtager du en ordrebekræftelse inden for få minutter på e-mail. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan du tjekke om den er fanget i spam-filteret. Hvis den hverken er i spamfilteret eller i indbakken, er det stadig muligt at ordren er blevet gennemført. Du bedes dog stadig tage kontakt til kundeservice på mailinfo@nordicflame.dkeller på tlf.61338048 inden du placerer en ny ordre.
Kan jeg afhente min ordre på lageret?
Ja, det kan du ved at vælge ''Lokal afhentning i checkout. Afhenting er gratis.
Følgende adresse: MOSTER D - Industrivej Syd 9B, 7400 Herning
info@nordicflame.dk eller 61338048
Hvornår kan jeg forvente min ordre ankommer?
Afhængig af din adresse, og hvornår du bestiller din ordre, vil levering ske inden for 1-2 hverdage i Danmark. Tyskland 1-3 hverdage.
Læs mere i vores handelsbetingelser her.
Returnering
Hvor lang er min returret?
30 dages fuldreturret.
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@nordicflame.dk eller benytte vores returportal hvor du kan bestille et retur label du kan også benytte fortrydelsesformularen, som du finder ved at klikke – Her
Eller nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Hvad gør jeg hvis jeg modtager en defekt vare?
Hvis du har modtaget en defekt eller ødelagt vare eller mangelfuld ordre, skal du skrive til
info@nordicflame.dkeller ringe på61308048. Angiv dit ordrenummer i mailen og vedhæft gerne billeder, så finder vi en løsning hurtigst muligt.
Hvor længe går der, før jeg får mine penge retur?
Varen kan returneres inden for 30 dage. Du skal selv betale for din returnering af varen Hos Nordicflame tilbyder vi du kan
bestille et returlabel igennem vores returportal her.
Fandt du ikke det svar du ønskede?
Hvis dette er tilfældet så kontakt os venligst på e-mail eller telefon. Vi står altid klar til at hjælpe.
Har du spørgsmål til et specifikt produkt? Vores anbefaling er, at du kontakter vores kundeservice for den bedst mulige vejledning.
Kundeservice
Info@nordicflame.dk (Vi svarer inden 48 timer)
+45 61 33 80 48
Mandag til Fredag 09:00 - 12:00